2016/05/13

Początek :)!

Cześć wszystkim .! Jestem Beata.To jest mój nowy blog oraz pierwszy wpis.Zazwyczaj pierwsze wpisy na blogach są nudne ale ostrzegam iż mój taki nie będzie ;)


Mam na imię Beata mam 16 lat i właśnie chodzę do 3 klasy gimnazjum  ( Prawdziwa męczarnia x_x) Obecnie nie znam osób które z mojej szkoły mają bloga Szkoda :( Jestem ambitna w przyszłości chcę zostać Fotografką chociaż wątpię że mi się to uda ;/ Interesuje się Muzyka: taniec i śpiew, Fotografią : Uwielbiam robić zdjęcia oraz modą ,dekorowaniem wnętrz i zdrowym trybem życia. Uwielbiam czytać książki dużo ich już w życiu przeczytałam.
Mam nadzieję że będziecie wchodzić na mojego bloga  oraz zapraszam do zaobserwowania mojego bloga żeby być na bieżąco :) !

11 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    Bloggerów jest dużo, więc nie martw się, że nie ma ich w twojej szkole :)
    Też mega lubię książki ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie: http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    PS: Jak chcesz zdobyć obserwatorów, to najpierw musisz wystawić okno, żeby móc tam dołączyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/05/bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. powodenia życzę w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego wątpisz, że uda ci się zostać fotografką? Wystarczy wierzyć, dążyć do tego celu i mieć ambicje, które już posiadasz więc 50% sukcesu z tobą. Pozdrawiam i życzę powodzenia w blokowaniu. :)

    Zapraszam do siebie. Zaobserwuj jeśli chcesz: https://czuprynqa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy do siebie strasznie podobne! No, ja tylko nie lubię śpiewać, ale reszta - wypisz, wymaluj, cała ja! Świetnie znać kogoś takiego, powodzenia w blogowaniu, mam nadzieję że wpisy będą regularnie bo już wiem, że zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będziesz dążyć do upragnionego celu nie zważając na przeciwności losu, to spełni się Twoje marzenie i zostaniesz fotografką :D Wystarczy wiara w siebie i swoje możliwości! :3 Powodzenia w blogowaniu 😊
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń