2016/05/17

Tag;50 przypadkowych pytań o mnie !

Hej wszystkim , dzisiaj przychodzę do was z Tagiem który zwie się  Tag ; 50 przypadkowych pytań o mnie , dzięki temu tagowi poznacie mnie troszeczkę lepiej i dowiecie się wielu ciekawych rzeczy a więc żeby dłużej nie przeciągać , zaczynajmy :
 
1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
-Telefon ponieważ dzięki niemu mogę utrzymywać kontakt ze znajomymi i babcią w ciągu dnia
2.Ulubiony sklep z ciuchami ? 
-Mój ulubiony sklep z ciuchami to reserved , H&M oraz cropp i sinsay 
 3.Czy lubisz pływać ?
- Nie umiem pływać ale planuję się nauczyć
4.Masz jakieś fobie ?
 - Boję się różnych owadów i pająków oraz mysz
5.Pijesz kawę ?
 -Nie piję kawy bo nie mogę
6.Co robiłeś o 24:00 ?
 - Szłam spać
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
-Nie
8.Często piszesz smsy ?
 -Tak. Pisze smsy codziennie jak nie takie normalne to takie na messangerze
9.Czytasz książki ?
 -Uwielbiam czytać książki , dużo ich przeczytałam i czytam ciągle
10. Masz duży pokój ? 
 - Mam raczej średni pokój.
11. Kiedy masz urodziny ?
 - 1 września - zodiakalna pannna
12. Jakich piosenek słuchasz ?
-Tego co wpadnie do ucha :)
13. O której chodzisz spać ?
-Różnie . Jak muszę wstać rano do szkoły to o 22-23
14. Malujesz paznokcie ?
 -Maluje paznokcie w wakacje lub na jakieś okazję typu wesele, bal najczęściej robię sobie tipsy na takie okazje
15. Twoje największe marzenie ?
 - Dostać Lustrzankę
16. Co lubisz robić ?
- Spędzać czas z przyjaciółmi,gadać prze skype , czytać książki , chodzić na sesję zdjęciowe
17.Jesteś leniem ?
 - Raczej nie.Ponieważ najczęściej wstaję 6;30 lub 8;30
18. Czego sie boisz ?
 - Tak szczerze mówiąc niczego
19. Umiesz śpiewać ?
 - Nie wiem nie umiem ocenić ale jeśli występuję w szkole lub na jakiś występach lub konkursach to znaczy że umiem
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
 - Nie
21. Facebook vs Twitter ?
 - Facebook. .
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
- Facebook , Blog i Youtube .
23. Ulubiona piosenka ?
- Nie mam jednej ulubionej .
24. Dużo śpisz ?
 - Nie za bardzo , głównie 7 /8 godzin ale umiem w ciągu dnia po przyjściu ze szkoły spać parę godzin
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
 -Nie wszystkie , ale tak . Oglądam piłkę nożną, siatkową i gdy będzie EURO 2016 też będę oglądała 26. Ulubiony sportowiec ?
 - Robert Lewandowski
27. Masz jakieś hobby ?
 -Pisanie bloga , śpiewanie, tańczenie , robienie zdjęć , dekorowanie wnętrz i rysowanie i czytanie książek
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 - Raczej tak :)
29.Masz skejpa ?
 - Mam
30.Co lubisz pić?
- W lato zimne napoje a  w zimę stawiam na gorącą herbatkę
31.Ulubiony owoc ?
 -Truskawka,banan , jabłko , śliwka
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
-Chamstwa i dwulicowości . Wywyższania się.
33.Zbierasz coś ?
 -Wydaje mi się ,że nie
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 - Teraz mam 729 znajomych na fb
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 - Uwielbiam jak ktoś robi mi zdjęcia
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 - Mam.
37.Masz rodzeństwo ?
 -Nie mam tylko cioteczne
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
 - Tak , ponieważ można coś się tam ciekawego nauczyć oraz spędzić czas ze swoimi znajomymi
39. Malujesz sie ?
 - Bardzo rzadko
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
-Rozpuszczone , chyba że jest gorąco , to wole wtedy spięte . No i jesli się chcą rano układac to tez rozpuszczone a jak nie to spinam włosy w kitkę lub robię koka
41.Kolor ścian w pokoju ?
 - Zielone
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 -różne vlogerki i youtuberki i youtuberów  oraz słucham muzyki
 43.Jesteś wolna ?
 - Tak na razie  jestem  wolna
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
 -Facebook , Youtube , Blogger
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
 - " zadzwonisz do mnie "
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
 -  Babuniaa :)
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
 - Brązowy
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
 - uczyłam się na Angielski
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 - Matematyka
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
 -Od 30 do 45 minut najdłużej 50 :) 
 
Myślę że wam się tag spodobał  i do zobaczenia w kolejnym poście
Do zobaczenia Buziaczki kochani !
Widzimy się w następnym poście ;) !

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sposób na prezentację swojej osoby, pomyślę o takim poście na moim blogu! Trzymam kciuki i czekam na równie ciekawe posty.
    #pabloinez

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na post, może sama coś takiego zrobię! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post można się sporo o tobie dowiedzieć ;) pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tagi są o tyle dobre, że można powiedzieć coś o sobie i upchać pewne informacje w takie mały tajemniczy tobołek swojego bloga :D fajnie piszesz i wydajesz się być ciekawą osobą. Ja niestety jestem chamski, więc mnie nie polubisz :D

    pozdrawiam

    wladca-gwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post można się dowiedzieć o tobie wiele ciekawych rzeczy :*
    Obserwuję i zAPRASZAM
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo ciekawych rzeczy dowiedziałam się o Tobie :)
    Zostaję na dłużej, pozdrawiam!
    http://gorzela-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy TAG! Fajnie móc lepiej poznać osobę, której bloga się odwiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. " wstaję 6;30 lub 8;30" i Ty się dziewczyno wysypiasz? :O Niewazne o której poszłabym spać to i tak o tej godzinie przenigdy nie bede wypana :O
    Pozdrawiam, Ejcz (http://photo-ejcz.blogspot.com/) <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy takie same hobby (wyjątkiem jest rysowanie :D) :)
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag!
    Też kocham czytać książki *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń