2016/05/25

Prawdziwa Przyjaźń Oraz Moja Prawdziwa Przyjaciółka !

Hejj kochani!
     Dzisiaj chciałabym poruszyć temat prawdziwej przyjaźni. Według mnie prawdziwy przyjaciel nie powinien być fałszywy, czyli nie powinien okłamywać i obgadywać swojego przyjaciela. Nie chodzi mi o zwykłe obgadywanie, bo to się zdarza i tego nie da się ominąć, tylko chodzi mi o już takie bardziej o taką sytuację, w której masakrycznie cały czas się kogoś obgaduje, ale przy tej osobie jest się słodzi i mówi jak to się "lubimy". Moim zdaniem prawdziwy przyjaciel powinien mieć jedną podstawową cechę, a jest to akceptowanie drugiej osoby. Dla mnie oznacza to przede wszystkim samą akceptację, ale także nie zazdroszczenie i wypominanie wszystkiego swojemu przyjacielowi. Jest to irytujące i bardzo denerwujące kiedy ktoś zaczyna Ci wypominać wszystko i zazdrości ci.  Kolejną cechą jest również chęć do pomocy. Jest to dla mnie równie ważna cecha ponieważ bardzo nie lubię gdy ktoś nie chce pomóc. Wiem, że nie zawsze jest się w stanie, ale no bez przesady. Wkurza mnie gdy proszę kogoś o prostą prośbę, którą da się wykonać w mniej niż 5 sekund, a ktoś zdecydowanie mówi "nie". Równowartościowe jest bycie uprzejmym. Wydawanie komuś rozkazów czy innego typu poleceń jest bardzo irytujące. Gdy coś takiego słyszę lub widzę od razu odechciewa mi się tego robić. Zawsze gdy powie się "proszę" brzmi to o wiele inaczej. Teraz cecha, która mnie irytuje chyba najbardziej ze wszystkich czyli dyskutanctwo jak ja to nazywam. Chodzi o to jak ktoś nie może przestać się kłócić się. Zdanie takiej osoby musi być najważniejsze i zgodne z faktem, nawet jeśli tak nie jest. Taka osoba nie umie ustępować. Zawsze nawet jeżeli nawet uważa się, że ma się rację lepiej uzyskać kompromis, który powinien wszystkich zadowolić. Mogłabym tak jeszcze Wam tu wymieniać, ale właśnie widzę, że post robi się dłuugi i nie ma chyba już sensu się wypisywać. Jednak pamiętajcie:

Przyjaciół nie da się zdobyć od razu. Trzeba być sobą i nie poddawać się!
To była pierwsza część posta , takie moje przemyślenia na temat prawdziwej przyjaźni a teraz przejdźmy do mojej najlepszej przyjaciółki i historii poznania się z nią oraz zdjęciaa <3 ! 
Moją Prawdziwą Przyjaciółką jest Wiki, jest ode mnie młodsza o 2 lata ponieważ chodzi do 1 gimnazjum ale jest bardzo ale bardzo kochaną osobą na którą zawszę mogę liczyć z którą czasami się kłuce ale to jest normalne w przyjaźni że się czasami z czymś nie zgadzamy ale kocham ją jak swoją własną prawdziwą siostrę której nigdy nie miałam i mieć nie będę dlatego ona zastępuje mi taką siostrę <3 !
Teraz pytanie Jak się z nią poznałam i kiedy to było ?
No to tak poznałam się z Wiką 9 miesięcy temu i 2 dni .. Było to całkiem przypadkiem , ponieważ spotkałam się z jedną osobą i wtedy ją poznałam .. Na początku wydała się całkiem spoko kiedy na następny dzień się umówiliśmy to zaczeliśmy się lepiej poznawać i wreszcie nie widzieliśmy bez swojej przyjaźni sensu ponieważ , od razu  bardzo ale to bardzo ją polubiłam poźniej zaczęły  się pisania na facebooku długie pisania i kolejne i kolejne spotkanie aż mineło te 9 miesięcy a my nie widzimy życia bez siebie .. Jesteśmy nierozłączne ,  i to nas cechuje ponieważ jak się spotkamy no po prostu nie umiemy się rozstać ze sobą..
A tak po za tym wika jest mega osobą, bardzo ją kocham i nie chcialaby żebyśmy ze sobą zerwali przyjaźń no bo na tej przyjaźni mi bardzo zależy i no nie pozwolę żeby ktoś czy coś tej przyjaźni rozwaliło ..Lubimy to samo .. Można powiedzieć że jesteśmy jak dwie krople wody .. Najlepsze wspomnienie z wiki to sylwester oraz ferię 2016 były najlepszymi chwilami które spędziliśmy i zapewne jeszcze dużo sylwestrów i ferii przede mną .... Mamy megaa megaa dużo zdjęć które chcialabym tu pokazać ale pokaże parę są najlepszymi zdjęciami ever które są wspaniałą pamiątką i dają dużo wspomnień. Wiec jednym słowem : Bardzo zależy mi na wiki jest to moja najlepsza przyjaciółka i nie chcę jej stracić dlatego dzielę się z wami tym jak ją poznałam oraz czym dla mnie jest prawdziwa przyjaźń
A teraz parę zdjęć które mam z wiki :) !







KOCHAM CIĘ WIKI ! <3 Jesteś Najlepszaaa !!! 

Do Zobaczenia w następnym poście i zostawiajcie komentarze czy wy macie swoją najlepszą przyjaciółkę i czy wierzycie w prawdziwą przyjaźń bo ja wierze ! 


10 komentarzy:

  1. Przyjaźń powinna opierać się przede wszystkim na szczerości. Jeśli przyjaciele się obgaduja to nie zasługują na takie miano. Niegdy nie mogłabym mówić wszystkiego osobie która za plecami mnie obgaduje.
    Świetny post !
    pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę takiej psiapsióły .... życze obyście przetrwały na zawsze i aby nic nie zniszczyło Waszej przyjażni

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że masz swoją najlepszą przyjaciółkę ! :) Mamy nadzieję że ta przyjaźń będzie trwała aż po grób :* Obie bardzo ładne jesteście ^^ Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham cie sis! Nie spodziewalam sie ze o mnie napiszesz na blogu mega kccc❤️❤️❤️❤️ I zgadzam sie z tym co ty tu napisalas

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko szczera przyjaźń jest prawdziwa :)
    super zdjęcia i post
    obserwuję i zapraszam:
    http://noeese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia :) prawdziwa przyjaźń to ogromne szczęście :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam przyjaciolek , bo nie uznaje takiego czegoś

    Zapraszam na BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa przyjaźń to rzec cenna, o którą powinno się zabiegać i dbać. Ja, niestety, pozwoliłam, żeby wymknęła mi się z rąk. Ona się zmieniła, oddaliłyśmy się i w tym momencie jest dla mnie całkowicie obcym człowiekiem. To już nie jest to, co kiedyś. A mimo to byłabym w stanie dla niej się poświęcić. Nawet, jeżeli już się nie przyjaźnimy.
    Pozdrawiam,
    Enelya
    i zapraszam do siebie:
    guardian-of-shadows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post! Też mam przyjaciółkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń