2016/06/25

Skończyłam Gimnazjum !

Są w życiu takie chwile, kiedy wszystko się kończy... Nawet jeśli bardzo tego nie chcemy. Często nie mamy na to wpływu. Nie możemy tego zmienić, trzeba się zwyczajnie z tym pogodzić, choć nie jest to łatwe.Wszystko ma swój początek, ale również i koniec. Nic nie trwa wiecznie.
Szczerze i najbardziej nienawidzę pożegnań. Dziś rozstając się z tymi ludźmi wylewałam z oczu potoki. Obojętne mi było, że wszyscy patrzą. Tak bardzo mi będzie ich brakować! Już tęsknię za wspólnymi lekcjami, wygłupami na przerwach, za wycieczkami, dyskotekami, akademiami. Tęsknię za tymi wspaniałymi momentami, jak i tymi gorszymi... Za każdą parę oczu już tak bardzo tęsknię. Słowa mi się nie kleją. Pisząc to widzę tylko zamazany ekran, a łzy spływają mi po policzkach na samą myśl o tym, że już nigdy w tym samym składzie nie zasiądziemy w ławkach i nie otworzymy wspólnie podręczników. Potrzebuję minutki przerwy, aby się opanować... Nie chcę, aby nasze drogi się rozeszły. Nie chcę, aby nasz kontakt się urwał. 
Są to pierwsze wakacje na które najmniej czekałam, bo wiedziałam, że każdy z nas pójdzie w swoją stronę. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz i nie dwa... Kocham Was wszystkich!
- Ostatni Raz z moją klasą,dziś pożegnać czas mych przyjaciół,dzisiaj każdy ma swój dorosły świat

6 komentarzy:

  1. No tak, coś się kończy a coś zaczyna. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skończyłam już gimnazjum ^^ Jakoś wszyscy byliśmy dobrej myśli co do przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomietam gdy ja kończyłam gimnazjum kończyło nas tylko sześć osob z całej klasy liczącej 35 osob z listy.

    OdpowiedzUsuń
  4. My wchodzimy do gimnazjum ;) Oj koniec gimnazjum i rozłąka z znajomymi to okropnie smutna sprawa :/ Boimy się to przeżyć za te 3 lata, tak czy inaczej super post ! <3 Stukniętych i zabawnych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakończenie gimnazjum to taki trochę przełom w naszym życiu ;) Już za niedługo po gimnazjum zaczyna się dorosłe życie :) Kończymy gimnazjum i idziemy dalej, spotykamy innych ludzi ale niestety idzie to za tym, że rozstajemy się z osobami z którymi czasem przeżyliśmy całe dzieciństwo, nieważne czy znaliśmy się z tą osobą 9 czy 3 lata i tak będziemy za nimi tęsknić :) Coś się kończy ale coś się zaczyna :)

    http://blackkkangel.blogspot.com/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam swoje zakończenie gimnazjum- mimo tego, że bardzo juz chciałam je opuścić i tak było to mega wzruszające doświadczenie. Gratuluję ukończenia szkoły i pozdrowienia w najlepszym okresie życia! Zapraszam do mnie, napisz co myślisz o postach: slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń