2016/06/20

Bal Gimnazjalny 2016♥

Cześć wszystkim w Piątek 17.06.2016 miałam Bal Gimnazjalny , jak dla mnie najlepszy dzień w moim życiu ,bo w końcu spędziłam czas z moją klasą oraz z innymi 3 klasami . Oderwałam się od stresu szkolnego którego przez cały rok było mega dużo np Egzaminy Gimnazjalne Oraz Oceny Roczne które w piątek nauczyciele wystawiali.No i nadszedł ten wyczekiwany przez wszystkich dzień naszego Balu. Od samego rana szykowanie się na bal oraz rozmyślanie czy będzie fajnie czy też nie . Owszem każdy tak ma nawet ja , gdy już przyszła do mnie moja przyjaciółka by mnie uczesać , umalować i zrobić paznokcie to stres narastał żebym niczego nie zapomniała .. Bal mieliśmy o godzinie 18 do godziny 01;00 U LISKA . Gdzie naprawdę było fajnie . Gdy już zajechałam pod sale zobaczyłam moich rówieśników i powiedziałam sobie w duchu że musi być super i na pewno tak będzie , no i nie pomyliłam się ponieważ było super . Sala była  ładnie przystrojona , fajny dj , dobre jedzenie oraz najlepsze towarzystwo e. Na balu nie było granicy nauczyciel uczeń,nauczyciele zachowywali się w stosunku do nas jak kolega koleżanka , tańczyli z nami , bawili się ,gadali .. O 18;00 dostaliśmy coś ciepłego do jedzenia ; rosół,frytki,rybę ,kartofle ,kotlety oraz napoje ; sok pomarańczowy,sok jabłkowy oraz wodę  z cytryną .O godzinie 22;00 przyszedł czas na nasz piękny i przepyszny tort gimnazjalny. I znowu tance, zabawa,śmiechy tego nie było końca. Ten bal wspominam najlepiej w życiu i chciałabym go powtórzyć ponieważ warto . Szkoda że to się tak szybko skończyło i szkoda że już koniec , że już więcej z taką ekipą się nie spotkam na takim balu ponieważ każdy się rozchodzi w inne strony ale może kiedyś zdarzy się ze bę dzie taka okazja żeby się jeszcze pobawić może w dorosłym życiu.
A Teraz zdjęcia przed Balem :







Zdjęcie Sali w której miałam bal ;
















Zdjęcia w czasie balu :

























Co mogę o nim powiedzieć jeszcze to to że to był najlepszy dzień i bal w moim życiu oraz moje najlepsze 3 lata szkoły. Dziękuję wszystkim i Do zobaczenia w następnym poście

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ! Cudowna sukienka,ja mam jeszcze rok do mojego balu,ale też jakoś tak nie mogę się go doczekać :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, u mnie w szkole bal zawsze jest na początku roku, jakoś w środku stycznia :)

    jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. odwdzięczę się :)
    https://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka :D
    ja miałam bal gimnazjalny rok temu, ale jedynie na sali gimnastycznej, ale i tak była świetna zabawa, będę to miło wspominać :)

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Balu gimnazjalnego nie miałam, ale półmetek już za mną. Uwielbiam takie imprezy! :D

    http://ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądałaś. Miałem bal gimnazjalny ale u mnie to wyglądało inaczej :)
    Obserwuje

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsze są rozstania :/
    Dobrze ze bal się udał
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądałaś :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka!:)
    Pamiętam jak miałam rok temu bal gimnazjalny, moja była klasa do dziś wspomina ten dzień, była świetna zabawa!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! :) Zazdroszcze Ci balu u mnie w szkole nie było. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://victoria00photography.blogspot.com/2016/06/1-tumblr-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być fajnie, szkoda, że ja czegoś takiego nie miałam, ale niedługo mam studniówkę :D

    doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna fryzura!
    Zaczekaj na studniówkę, to dopiero zobaczysz jak będziesz się bawić CAŁĄ NOC! :)

    OdpowiedzUsuń