2016/06/15

Summer Tag

Cześć jak dla mnie już jest lato ponieważ jest bardzo piękna pogoda i temperatury sięgają do 30 stopni celciusza . Dlatego pomyślałam sobie że napisze już typowy letni tag mam nadzieję ze on wam się spodoba :) więc do dzieła
1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?
Uwielbiam jak jest ciepło, ale też nie za gorąco. Bardzo nie lubię zimna,więc kiedy jest zimno najlepiej siedziałabym w domu pod kocem.
2.Ulubiona pora roku?
Lubię wiosnę, bo wszystko budzi się do życia, lubię jesień, bo jest kolorowo, ale nic nie przebije tego, jak bardzo kocham lato ! Wreszcie można iść w krótkim rękawku, spodenkach, luźno i będzie ciepło, a no i z powodu wakacji. Zasłużyliśmy sobie na wolne po ciężkim roku szkolnym!
 
3. Plaża czy morze?
Sama nie wiem, uwielbiam się opalać, a kiedy mi gorąco to po prostu wskoczyć do basenu, morza, jeziora, czegokolwiek, gdzie mogę się ochłodzić. Trochę popływam i znowu opalanko :)
4. Ulubione zajęcie na lato?
Nie mam swojego ulubionego zajęcia. Cokolwiek byle pobiegać na dworze i wykorzystać w pełni te chwile wolności. Może też trochę poleniuchować.
5.Ulubiony letni strój?
Zdecydowanie jakiś crop top i szorty - zwyczajnie i na luzie, wszystko w sam raz do siebie pasuje :)
6. Szorty czy spódnice?
Szorty 
7. Wybierasz się na wakacje? Jak tak, to gdzie?
Nie nie wybieram się nigdzie na wakacje spedzam z moją przyjaciółką u niej lub u mnie i może wyjaz wspólny nad jezioro 
 
8. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
Uhuhu, żeby spełnić moją wakacjową zachciankę wszyscy musieliby przepłacić. Zawsze marzyłam żeby zwiedzić zagraniczne kraje, bo tam jest tak pięknie. Chciałabym pojechać do Hiszpanii, Włoch, Francji, na Teneryfę, na Karaiby, wyspy Kanaryjskie, do Chorwacji, do USA, do Londynu. Tego się nie da zwiedzić w jedne wakacje, ale myślę, że kiedyś mi się uda.
9. Ulubiony napój i jedzenie na lato?
Wybrałabym z jedzenia to magnum'y najpyszniejsze lody świata, a no i jeszcze lody oreo i milka, które są też pyszne. A picie to zwykła, niegazowana woda. Orzeźwi i doda energii, a nie doda kalorii, jak niektóre słodzone napoje!
 
10. Jak będziesz się malować latem?
Postawię na delikatność, czyli trochę podkładu under twenty, potem korektor na niedoskonałości, zwykły, różowy błyszczyk, różowy delikatny na powieki pomieszany z białym lub czarnym i lekko rzęsy. Myślę, że to nie będzie za dużo, tylko w sam raz!
11. Za co kochasz tę porę roku?
♥ wolne ♥ wakacje ♥ lato ♥ brak szkoły ♥książki na bok ♥ słońce ♥ leniuchowanie ♥    ♥baseny♥ opalanie ♥leżenie ♥leniuchowanie ♥ chodzenie ♥ czas dla siebie ♥ wypoczynek ♥ leżaki ♥  fotografowanie ♥ piękne krajobrazy ♥ boskie widoki ♥ niezapomniane wspomnienia ♥ realizowanie celów  ♥ spełnianie marzeń ♥ rodzina i przyjaciele ♥ książki  ♥ filmy, seriale ♥2 miesiące ♥ wspaniała pogoda ♥ wspaniałe wrażenia.
 
 
Mam nadzieję, że trochę Wam przybliżyłam moje kochane lato, że tag Was zaciekawił. Jeśli zrobicie taki to śmiało piszcie, zobaczę go! W komentarzu proszę odpowiedzi za co Wy kochacie/ nie lubicie lata. Poczytam Wasze opinie! A, no i , do następnego posta.
Uwielbiam Was dzięki, że jesteście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz