2016/07/28

Tag ; Kocham Lato

Hej dziś przychodzę do was z tagiem o lecie ponieważ są wakacje jest lato wiec czemu , by nie zrobić tagu;kocham lato wiec żeby dłużej nie przedłużać zaczynajmy:
1.Jaka jest dla ciebie idealna letnia temperatura ?

-Moja idealna temperatura jak dla mnie to od 24 do 28°C.
2.Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?
-średnio lubię się opalać ponieważ szybko umiem się spalić ponieważ mam jasną karnację i bardzo szybko się opalam. Ale gdzie to u mnie na działce , lub na balkonie 
3.Ulubiony Look na Lato?
- Bluzka na ramiączka lub krótki rękaw,krótkie spodenki i trampki.Oczywiście może też być spódniczka lub jakaś letnia sukienka 
  
4.Ulubiony Letni napój ?
-Herbata mrożona,woda lub cola z lodem 
5.Wakacje w kraju czy za granicą ?
-wakacje w kraju 
6.Obowiązkowy gadżet na wakacje?
-Okulary przeciwsłoneczne i czapka z daszkiem  
7.Letnie wakacje vs zimowe ferie?
-Letnie Wakację nie lubię zimna , chłodu i wgl uwielbiam kiedy świeci słonce gdy nie musisz zakładać żadnych kurtek i bluz grubych 
8.Gdzie spędzasz wakacje w tym roku?
-Spędzam w swoim mieście tak jak co roku
9.Jakie najchętniej pamiątki przywozisz z wakacji ?
-pocztówki,muszelki lub jakieś drobiazgi z tego miejsca do postawienia 
10.Ulubiony Smak lodów?
-czekoladowy,truskawkowy i waniliowy 
11.Wakacje w Górach,nad morzem czy nad jeziorem 
- zdecydowanie wakacje nad morzem lub nad jeziorem 
Mam nadzieję że ten tag wam się spodobał ,czekam na komentarze dotyczące tego czy wy też macie tak jak ja . Oraz zapraszam do następnego Posta :) Bajooo kochani <3   
   

  

 

6 komentarzy:

  1. Ciekawy tag. Ja również nie lubię się opalać, bo najpierw przez kilka dni jestem czerwona jak rak a dopiero potem lekko brązową. :)
    Mrożona herbata ♡

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam lody czekoladowe i kawę mrożoną ♡
    Uwielbiam czytać tag'i, bo jednak one mówią jakieś 'fakty' o człowieku :D
    Też się zastanawiam, czy sama nie zrobić takiego posta.
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekoladowe lody to również moje ulubione . :) w prawdzie nie piję kawy mrożonej, ale uwielbiam zwykłą. top na ramiączkach i spodenki to mój jedyny outfit w lato ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tego typu tagi! Ja w przeciwieństwie do Ciebie, wolę temperatury powyżej 28*.
    http://outdisturb.blogspot.com/2016/07/lustro.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladowe lody są suuuuper :) Tez są moimi ulubionymi, fajny tag, taki letni :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, nie powiem :D
    Bardzo fajne 11 pytań i 11 jeszcze lepszych odpowiedzi.
    A co do wakacji, trzeba się nimi cieszyć, bo są bardzo krótkie :(
    Tak ogólnie pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/07/tag-ksiazkowy1.html

    OdpowiedzUsuń