2016/08/18

Tag : Back to school :)!

hej wszystkim !
  Za 13 dni zaczyna się szkoła tak tak ... już tylko niecałe dwa tygodnie i szkoła oraz moje urodziny które mam 1 września ale nie żałuje .. Wiec za 13 dni szkoła wiec pomyślałam sobie że zrobię wam serię Back to school zaczynając od tagu o szkole wiec spodziewajcie się w najbliższym czasie jeszcze chce wam zrobić może z 2 może jeszcze jeden post back to school ponieważ chce wam pokazać zeszyty plecak przybory .. A teraz żeby nie przedłużać zaczynajmy
 
1. O której wstajesz do szkoły?
Do szkoły będę musiała teraz wstawać o godzinie 05;30 ponieważ mam 2 kilometry do mojej nowej szkoły i będę jeździć autobusem prawdopodobnie
2. Twój ulubiony nauczyciel?
Nie mam ulubionego nauczyciela ponieważ dla mnie to jest nowa szkoła ale na ten czas poznałam bardzo dobrze moją wychowawczynie oraz panią od niemca
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Z wf xd  
4. Czy masz w szkole/klasie grupe bliskich ci osób, czy raczej zadajesz sie z każdym?
Powiem wam że to jest moja nowa klasa ale bardzo się polubiliśmy od lipca ponieważ mieliśmy spotkanie klasowe i od tego czasu bardzo się lubimy,mam osobę z którą bedę siedzieć w ławce ale raczej będę zadawać się z kazdym
5. Plecak, torebka czy tornister?
Zdecydowanie plecak, lecz jeśli mam w któryś dzień mało lekcji, to torba ;)
6. Czy malujesz sie do szkoły?
raczej :)
7. Spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie lub sukienki
8. Czy nosisz dodatki do szkoły? 
Zawsze mam na ręce zegarek i jakąś bransoletke.
9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Nie.
10. Czy jesz w szkole 2-gie śniadanie?
Czasami zabieram coś do jeszenia do szkoły, ale nie zawsze to zjadam :) Zależy czy jestem głodna.
11. Przedmiot, z którego uważasz, ze jesteś słaba?
Najgorsze oceny mam z matematyki
12. Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
autobusem lub pieszo zależy bo mam 2 km
13. Zmieniasz buty w szkole?
Tak.
  14. Czy lubisz ćwiczyc na WF-ie?
Uwielbiam <3
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkoła?
tak
To były wszystkie pytania tego Tagu. Taguję wszystkich, którzy to przeczytali :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz